Jeżeli ktoś nie rozumie jakiegoś ataku, prosimy się zwrócić do Administratorek na pocztę doggi :)
Spis ataków
Spis ataków
Typ normalny:
Barrage (Zapora) - Atakuje 2-5 razy.
Bind (Związanie) - Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
Crush Claw (Miażdżące Pazury) - 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika.
Dizzy Punch (Oszałamiający Cios) - 20% szans na otępienie przeciwnika.
Double Hit (Podwójne Uderzenie) - Atakuje 2 razy na rundę.
Double-Edge (Podwójne Ostrze) - Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Explosion (Eksplozja) - Zadaje 50% obrażeń zwrotnych.
Extreme Speed (Maksymalna Szybkość) - Zadaje obrażenia.
Facade (Fasada) - Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie
Flail (Zwód) - Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200.
Frustration (Frustracja) - Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak.
Fury Attack (Atak Furii) - Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Bind (Związanie) - Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
Crush Claw (Miażdżące Pazury) - 50% szans na obniżenie obrony przeciwnika.
Dizzy Punch (Oszałamiający Cios) - 20% szans na otępienie przeciwnika.
Double Hit (Podwójne Uderzenie) - Atakuje 2 razy na rundę.
Double-Edge (Podwójne Ostrze) - Obrażenia zwrotne - 33% od zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Explosion (Eksplozja) - Zadaje 50% obrażeń zwrotnych.
Extreme Speed (Maksymalna Szybkość) - Zadaje obrażenia.
Facade (Fasada) - Podstawowa moc 70. Moc 140 kiedy użytkownik jest sparaliżowany, zatruty lub płonie
Flail (Zwód) - Moc zależna od pozostałej ilości zdrowia używającego. Przy 100% zdrowia jest to moc 20, ale już przy 4% zdrowia - 200.
Frustration (Frustracja) - Moc zależna od przywiązania używającego. Im niższe, tym mocniejszy staje się ten atak.
Fury Attack (Atak Furii) - Atakuje 2-5 razy w ciągu rundy
Giga Impact (Super Atak) - Po użyciu ataku wymagana jest runda odpoczynku.
Guillotine (Gilotyna) - Zadaje bardzo duże obrażenia.
Horn Attack (Atak Rogiem) - Zadaje obrażenia.
Hyper Fang (Szybki Kieł) - 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Hyper Fang (Szybki Kieł) - 10% szans na oszołomienie przeciwnika.
Pay Day (Dzień Wypłaty) - Zadaje obrażenia.
Pound (Funt) - Zadaje obrażenia.
Quick Attack (Szybki Atak) - Zadaje obrażenia.
Rage (Wściekłość) - Zwiększa atak używającemu.
Rapid Spin (Szybki Obrót) - Pokémon obraca się. Ten ruch może być ofensywny i defensywny. Zadaje obrażenia.
Scratch (Rysa) - Pokemon atakuje za pomocą pazurów. Zadaje obrażenia.
Secret Power (Ukryta Moc) - Unikalny atak, który różni się w zależności od intensywności i rodzaju miejsca, w którym Pokemon korzysta z tego ataku. Zadaje obrażenia.
Tackle (Akcja) - Zadaje obrażenia
Wrap (Zawijanie) -
Echoed Voice (Echo Głosu) -
Razor Wind (Brzytwa Wiatru) - Zadaje obrażenia
Sonic Boom (Grzmot Soniczny) -
Tri Attack (Potrójny Atak) - Paraliżuje, zamraża lub usypia przeciwnika
Trump Card (Atut) - Zadaje obrażenia
Uproar (Chaos)
Attract (Urok Miłosny) - Działa tak samo jak Miłosny Pocałunek
Conversion (Konwersja)
Double Team (Podwójny Zespół) - Tworzy kopię używającego
Flash (Błysk) -
Growl (Warczenie) - Zmniejsza atak przeciwnika.
Harden (Stwardnieć) - Podnosi obronę użytkownika
Heal Bell (Leczenie) - Leczy obrażenia
Howl (Wycie) -
Lovely Kiss (Miłosny Pocałunek) - Ma 50% na uśpienie przeciwnika
Moonlight (Światło Księżyca) - Zadaje obrażenia
Morning Sun (Poranne Słońce) -
Protect (Ochrona) - Podnosi obronę używającego
Recover (Odnowienie) - Leczy rany
Screech (Pisk) - Paraliżuje wroga
Sharpen (Ostrze) - Zadaje obrażenia
Sing (Piosenka) - Potrafi uśpić przeciwników
Smokescreen (Zasłona Dymna) -
Swords Dance (Taniec Szabli) - Zwiększa siłę ataku używającego
Tail Whip (Cios Ogonem) - Zmniejsza atak przeciwnika
Typ ognisty
Fire Fang (Ognisty Kieł) - 10% szans na podpalenie i/lub oszołomienie przeciwnika.
Pound (Funt) - Zadaje obrażenia.
Quick Attack (Szybki Atak) - Zadaje obrażenia.
Rage (Wściekłość) - Zwiększa atak używającemu.
Rapid Spin (Szybki Obrót) - Pokémon obraca się. Ten ruch może być ofensywny i defensywny. Zadaje obrażenia.
Scratch (Rysa) - Pokemon atakuje za pomocą pazurów. Zadaje obrażenia.
Secret Power (Ukryta Moc) - Unikalny atak, który różni się w zależności od intensywności i rodzaju miejsca, w którym Pokemon korzysta z tego ataku. Zadaje obrażenia.
Tackle (Akcja) - Zadaje obrażenia
Wrap (Zawijanie) -
Echoed Voice (Echo Głosu) -
Razor Wind (Brzytwa Wiatru) - Zadaje obrażenia
Sonic Boom (Grzmot Soniczny) -
Tri Attack (Potrójny Atak) - Paraliżuje, zamraża lub usypia przeciwnika
Trump Card (Atut) - Zadaje obrażenia
Uproar (Chaos)
Attract (Urok Miłosny) - Działa tak samo jak Miłosny Pocałunek
Conversion (Konwersja)
Double Team (Podwójny Zespół) - Tworzy kopię używającego
Flash (Błysk) -
Growl (Warczenie) - Zmniejsza atak przeciwnika.
Harden (Stwardnieć) - Podnosi obronę użytkownika
Heal Bell (Leczenie) - Leczy obrażenia
Howl (Wycie) -
Lovely Kiss (Miłosny Pocałunek) - Ma 50% na uśpienie przeciwnika
Moonlight (Światło Księżyca) - Zadaje obrażenia
Morning Sun (Poranne Słońce) -
Protect (Ochrona) - Podnosi obronę używającego
Recover (Odnowienie) - Leczy rany
Screech (Pisk) - Paraliżuje wroga
Sharpen (Ostrze) - Zadaje obrażenia
Sing (Piosenka) - Potrafi uśpić przeciwników
Smokescreen (Zasłona Dymna) -
Swords Dance (Taniec Szabli) - Zwiększa siłę ataku używającego
Tail Whip (Cios Ogonem) - Zmniejsza atak przeciwnika
Typ ognisty
Fire Fang (Ognisty Kieł) - 10% szans na podpalenie i/lub oszołomienie przeciwnika.
Flame Wheel (Płomienne Koło) - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Ember (Żar) - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Eruption (Erupcja) - Zadaje obrażenia.
Fire Blast (Wybuch Ognia) - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Fire Blast (Wybuch Ognia) - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flame Burst (Seria Płomieni) - Zadaje obrażenia.
Flamethrower (Miotacz Ognia) - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Flamethrower (Miotacz Ognia) - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Heat Wave (Fala Upałów) - 10% szans na podpalenie przeciwnika.
Inferno (Piekło) - Podpala przeciwnika, jeśli trafi.
Lava Plume (Pióropusz Lawy) - 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Typ wodny
Aqua Tail (Wodny Ogon) - Zadaje obrażenia.
Clamp (Zacisk) - Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
Dive (Nurkowanie) - Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia
Razor Shell (Ostra Muszla) - 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o jeden poziom.
Waterfall (Wodospad) - 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Bubble Beam (Bąbelki) - 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Hydro Pump (Armatka Wodna) - Zadaje obrażenia.
Muddy Water (Atak Błotem) - 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Splash (Plusk) - Zadaje obrażenia.
Water Gun (Pistolet Wodny) - Zadaje obrażenia.
Water Pulse (Puls Wodny) - 20% szans na otępienie przeciwnika
Whirlpool (Wir) - Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Jeśli przeciwnik użył Dive. zadaje 2x większe obrażenia.
Aqua Ring (Wodny Pierścień) - Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Withdraw (Obrót) - Zwiększa obronę używającego.
Inferno (Piekło) - Podpala przeciwnika, jeśli trafi.
Lava Plume (Pióropusz Lawy) - 30% szans na podpalenie przeciwnika.
Typ wodny
Aqua Tail (Wodny Ogon) - Zadaje obrażenia.
Clamp (Zacisk) - Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
Dive (Nurkowanie) - Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik nurkuje i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia
Razor Shell (Ostra Muszla) - 50% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika o jeden poziom.
Waterfall (Wodospad) - 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Bubble Beam (Bąbelki) - 10% szans na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 1 poziom.
Hydro Pump (Armatka Wodna) - Zadaje obrażenia.
Muddy Water (Atak Błotem) - 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika o jeden poziom.
Splash (Plusk) - Zadaje obrażenia.
Water Gun (Pistolet Wodny) - Zadaje obrażenia.
Water Pulse (Puls Wodny) - 20% szans na otępienie przeciwnika
Whirlpool (Wir) - Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia. Jeśli przeciwnik użył Dive. zadaje 2x większe obrażenia.
Aqua Ring (Wodny Pierścień) - Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Withdraw (Obrót) - Zwiększa obronę używającego.
Typ trawiasty
Bullet Seed (Kula Nasion) - Atakuje 4-5 razy na rundę.
Needle Arm (Igłoramię) -30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Power Whip (Moc Batu) - Zadaje obrażenia.
Razor Leaf (Ostry Liść) - Zadaje obrażenia.
Vine Whip (Dzikie Pnącza) - Zadaje obrażenia.
Absorb (Wchłonięcie) - Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Energy Ball (Kula Energii) - 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Frenzy Plant (Szał Roślin) - Atak dwurundowy. W pierwszej zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa.
Leaf Storm (Burza Liści) - Obniża specjalny atak przeciwnika.
Petal Dance (Taniec Płatku) - Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego.
Solar Beam (Słoneczna Wiązka) - W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia.
Ingrain (Korzenie) - Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Sleep Powder (Proszek Snu) - Jeśli trafi, usypia przeciwnika.
Synthesis (Synteza) - Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Needle Arm (Igłoramię) -30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Power Whip (Moc Batu) - Zadaje obrażenia.
Razor Leaf (Ostry Liść) - Zadaje obrażenia.
Vine Whip (Dzikie Pnącza) - Zadaje obrażenia.
Absorb (Wchłonięcie) - Regeneruje 50% zdrowia z zadanych obrażeń przeciwnikowi.
Energy Ball (Kula Energii) - 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Frenzy Plant (Szał Roślin) - Atak dwurundowy. W pierwszej zadaje obrażenia, w drugiej odpoczywa.
Leaf Storm (Burza Liści) - Obniża specjalny atak przeciwnika.
Petal Dance (Taniec Płatku) - Atakuje 2-3 razy pod rząd, a po tym otępia używającego.
Solar Beam (Słoneczna Wiązka) - W 1 rundzie ładuje energię a w drugiej posyła właściwe obrażenia.
Ingrain (Korzenie) - Regeneruje 30% aktualnego zdrowia używającemu.
Sleep Powder (Proszek Snu) - Jeśli trafi, usypia przeciwnika.
Synthesis (Synteza) - Regeneruje 50% aktualnego zdrowia używającemu.
Typ elektryczny
Spark (Iskra) - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Fang (Kieł Grzmotu) - 10% szans na sparaliżowanie i/lub oszołomienie przeciwnika.
Charge Beam (Elektryczna Wiązka) - 70% szans na podniesienie ataku specjalnego używającego.
Discharge (Wyładowanie) - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Electro Ball (Elektro Kula) - Zadaje obrażenia.
Shock Wave (Fala Wstrząsów) - Zadaje obrażenia.
Thunder (Grzmot) - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunderbolt (Piorun) - 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Thunder Shock (Szok Grzmotu) - 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Charge (Ładowanie) - Zwiększa atak oraz specjalny atak używającego, a także specjalną obronę.
Thunder Wave (Fala Grzmotów) - Paraliżuje przeciwnika.
Typ powietrzny
Acrobatics (Akrobatyka) - Zadaje obrażenia.
Bounce (Odbicie) - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Brave Bird (Dzielny Ptak) - 1/3 obrażeń zwrotnych.
Fly (Latanie) -W pierwszej turze następuje ładowanie ataku, użytkownik wznosi się do góry i uzyskuje odporność na wszelkie ataki przeciwnika. W drugiej turze posyła właściwe obrażenia.
Peck (Dziobanie) - Zadaje obrażenia.
Pluck (Skubanie) - Zwiększa szybkość używającego.
Sky Attack (Powietrzny Atak) - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Sky Drop (Upadek Nieba) - Zadaje obrażenia.
Wing Attack (Atak Skrzydłem) - Zadaje obrażenia.
Air Cutter (Powietrzny Nóż) - Zadaje obrażenia.
Gust (Poryw) - Zadaje obrażenia.
Hurricane (Huragan) - 30% szans na otępienie przeciwnika.
Feather Dance (Taniec Piór) - Obniża atak przeciwnika.
Tail Wind (Ogon Wiatru) - Zwiększa szybkość używającemu.
Typ psychiczny
Heart Stamp (Znak Serca) - Zadaje obrażenia.
Psycho Cut (Psychiczne Cięcie) - Zadaje obrażenia.
Confusion (Konfuzja) - 10% szans na otępienie przeciwnika.
Dream Eater (Ulotne Marzenia) - Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.Future Sight (Widok Przyszłości)
Mirror Coa (Odbicie Coa) - Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego.
Psychic (Psychika) - 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika.
Amnesia (Amnezja) - Zwiększa specjalną obronę używającego.
Cosmic Power (Kosmiczna Moc) - Podnosi obronę i specjalną obronę używającego.
Hypnosis (Hipnoza) - Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Reflect (Odzwierciedlenie) - Podnosi obronę używającemu.
Teleport (Teleportacja) - Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.
Typ trujący
Poison Fang (Zatruty Kieł) - Zatruwa przeciwnika przy trafieniu.
Poison Sting (Zatrute Żądło) - 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Tail (Zatruty Ogon) - 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Toxic Spikes (Toksyczne Kolce) - Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika.
Acid (Kwas) - 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika.
Sludge (Szlam) - 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Sludge Bomb (Bomba Szlamu) - 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Sludge Wave (Fala Szlamu) - 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Smog (Smog) - 40% szans na zatrucie przeciwnika.
Acid Armor (Kwasowa Zbroja) - Zwiększa obronę używającego.
Poison Gas (Trujący Gaz) - Zatruwa przeciwnika.
Toxic (Toksyna) - Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego.
Duchy
Lick (Lizanie) - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Shadow Claw (Mroczne Pazury) - Zadaje obrażenia.
Hex (Hex) - Zadaje obrażenia.
Night Shade (Nocny Cień) - Moc zależna od poziomu używającego.
Ominous Wind (Złowieszczy Wiatr) - 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Shadow Ball (Kula Cienia) - 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Confuse Ray (Oszałamiające Promienie) - Atak otępiający przeciwnika.
Curse (Przekleństwo) - Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę.
Destiny Bond (Przeznaczenie) - Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Typ walczący
Close Combat (Walka Wręcz) - Obniża obronę i specjalną obronę przeciwnika.
Double Kick (Podwójne Kopnięcie) - Atakuję dwa razy w rundzie.
Focus Punch (Skupienie Energii) - Zadaje obrażenia.
Karate Chop (Cios Karate) - Zadaje obrażenia.
Revenge (Zemsta) - Zadaje obrażenia.
Reversal (Odwrócenie) - Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200.
Seismic Toss (Sejsmiczny Rzut) - Zadaje obrażenia.
Storm Throw (Burza Ciosów) - Atakuje do pięciu razy w rundzie.
Aura Sphere (Kula Aury) - Zadaje obrażenia.
Final Gambit (Ostateczny Cios) - 50% obrażeń zwrotnych.
Vacuum Wave (Próżnia Fali) - Zadaje obrażenia.
Psycho Cut (Psychiczne Cięcie) - Zadaje obrażenia.
Confusion (Konfuzja) - 10% szans na otępienie przeciwnika.
Dream Eater (Ulotne Marzenia) - Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik śpi. Do tego regeneruje 50% zdrowia używającemu z zadanych obrażeń przeciwnikowi.Future Sight (Widok Przyszłości)
Mirror Coa (Odbicie Coa) - Odbija ostatni atak przeciwnika z 1.5-2 razy większą mocą, ale tylko wtedy, gdy przeciwnik użył ataku specjalnego.
Psychic (Psychika) - 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika.
Amnesia (Amnezja) - Zwiększa specjalną obronę używającego.
Cosmic Power (Kosmiczna Moc) - Podnosi obronę i specjalną obronę używającego.
Hypnosis (Hipnoza) - Usypia przeciwnika, jeśli trafi.
Reflect (Odzwierciedlenie) - Podnosi obronę używającemu.
Teleport (Teleportacja) - Pozwala na uniknięcie następnego ataku przeciwnika.
Typ trujący
Poison Fang (Zatruty Kieł) - Zatruwa przeciwnika przy trafieniu.
Poison Sting (Zatrute Żądło) - 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Poison Tail (Zatruty Ogon) - 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Toxic Spikes (Toksyczne Kolce) - Atakuje do 5 razy na rundę. 25% szans na otrucie przeciwnika.
Acid (Kwas) - 10% szans na zmniejszenie specjalnej obrony przeciwnika.
Sludge (Szlam) - 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Sludge Bomb (Bomba Szlamu) - 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Sludge Wave (Fala Szlamu) - 10% szans na zatrucie przeciwnika.
Smog (Smog) - 40% szans na zatrucie przeciwnika.
Acid Armor (Kwasowa Zbroja) - Zwiększa obronę używającego.
Poison Gas (Trujący Gaz) - Zatruwa przeciwnika.
Toxic (Toksyna) - Atak sam w sobie nie zadaje obrażeń, lecz ma dwa stopnie - zatrucia oraz zatrucia śmiertelnego, które zadaje podwójne obrażenia w stosunku do tego pierwszego.
Duchy
Lick (Lizanie) - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Shadow Claw (Mroczne Pazury) - Zadaje obrażenia.
Hex (Hex) - Zadaje obrażenia.
Night Shade (Nocny Cień) - Moc zależna od poziomu używającego.
Ominous Wind (Złowieszczy Wiatr) - 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Shadow Ball (Kula Cienia) - 20% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Confuse Ray (Oszałamiające Promienie) - Atak otępiający przeciwnika.
Curse (Przekleństwo) - Działanie tego ataku jest zależne od tego, jakiego typu pokemon go używa. Jeśli a) duch - tracimy 25% aktualnego zdrowia i nakładamy klątwę na przeciwnika, która rani go co rundę w wysokości 15% jego aktualnego zdrowia b) inny typ niż duch - obniżamy swoją szybkość, ale podwyższamy atak i obronę.
Destiny Bond (Przeznaczenie) - Nakłada efekt na przeciwnika odbijający jego ataki w samego siebie, o wartości 25% z zadanych obrażeń.
Typ walczący
Close Combat (Walka Wręcz) - Obniża obronę i specjalną obronę przeciwnika.
Double Kick (Podwójne Kopnięcie) - Atakuję dwa razy w rundzie.
Focus Punch (Skupienie Energii) - Zadaje obrażenia.
Karate Chop (Cios Karate) - Zadaje obrażenia.
Revenge (Zemsta) - Zadaje obrażenia.
Reversal (Odwrócenie) - Moc zależna od zdrowia używającego. Przy 100% - 20, przy 4% - 200.
Seismic Toss (Sejsmiczny Rzut) - Zadaje obrażenia.
Storm Throw (Burza Ciosów) - Atakuje do pięciu razy w rundzie.
Aura Sphere (Kula Aury) - Zadaje obrażenia.
Final Gambit (Ostateczny Cios) - 50% obrażeń zwrotnych.
Vacuum Wave (Próżnia Fali) - Zadaje obrażenia.
Typ metaliczny
Iron Head (Stalowa Głowa) - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Iron Tail (Stalowy Ogon) - 10% szans na zmniejszenie obrony przeciwnika.
Magnet Bomb (Magnetyczna Bomba) - Zadaje obrażenia.
Metal Claw (Stalowe Pazury) - 10% szans na podwyższenie ataku używającemu.
Steel Wing (Stalowe Skrzydło) - 10% szans na zwiększenie obrony używającego.
Flash Cannon (Błysk Armaty) - 10% szans na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Mirror Shot (Lustro Strzału) - 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika.
Iron Defense (Żelazna Obrona) - Zwiększa obronę używającego.
Metal Sound (Metalowy Dźwięk) - Zmniejsza specjalną obronę przeciwnika.
Typ ziemny
Dig (Tunel) - Atak dwurundowy. W pierwszej użytkownik zakopuje się pod ziemię i jest praktycznie nietykalny - w drugiej zadaje obrażenia.
Earthquake (Trzęsienie Ziemi) - Przeciwnika używającego Dig trafia z 2x większą siłą.
Fissure (Szczelina) - Zadaje bardzo duże obrażenia.
Magnitude (Ogrom) - Zróżnicowana moc, najczęściej atakuje za 70.
Sand Tomb (Piaskowy Grób) - Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
Spikes (Kolce) - Więzi przeciwnika na 4-5 rund zadając przy tym obrażenia.
Earth Power (Moc Ziemi) - 10% na obniżenie specjalnej obrony przeciwnika.
Mud Bomb (Bomba Błotna) - 30% szans na zmniejszenie celności przeciwnika.
Mud Shot (Błotny Strzał) - Zmniejsza szybkość przeciwnika.
Sand-Attack (Piaskowy Atak) - Zmniejsza celność przeciwnika.
Typ kamienny
Rock Blast (Kamienny Promień) - Atakuje 4-5 razy w rundzie.
Rock Throw (Rzut Skałą) - Zadaje obrażenia.
Rock Tomb (Kamienny Grób) - Zmniejsza szybkość przeciwnika.
Rollout (Rozwinięcie) - Atakujemy od 1 do 5 razy z rzędu - raz na rundę, zaczynając od mocy 30. Za każdym razem gdy trafimy, moc ataku zwiększa się o około 1,5-2 razy.
Stone Edge (Kamienna Krawędź) - Zadaje obrażenia.
Ancient Power (Starożytna Moc) - 10% szans na zwiększenie wszystkich statystyk oprócz celności i uników.
Power Gem (Moc Klejnotu) - Zadaje obrażenia.
Typ lodowy
Avalanche (Lawina) - Zadaje podwójne obrażenia, jeżeli atakujący doznał obrażeń od przeciwnika.
Ice Fang (Lodowy Kieł) - 10% szans na zamrożenie i/lub oszołomienie przeciwnika.
Ice Shard (Lodowa Skorupa) - Zadaje obrażenia.
Icicle Crash (Sopel) - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Icicle Spear (Lodowa Włócznia) - Atakuje do 5 razy w rundzie.
Aurora Beam (Zorza Polarna) - 10% szans na zmniejszenie ataku przeciwnika.
Blizzard (Zamieć) - 10% szans na zamrożenie przeciwnika. Po użyciu Icy Wind ignoruje celność i uniki przeciwnika, więc zawsze trafia.
Icy Wind (Lodowy Wiatr) - Zmniejsza szybkość przeciwnika.
Powder Snow (Lodowy Proszek) - 10% szans na zamrożenie przeciwnika.
Sheer Cold (Mrożące Zimno) - Zadaje bardzo duże obrażenia.
Haze (Mgiełka) - Resetuje statystyki własne oraz przeciwnika do początkowych (likwiduje zmęczenie oraz neguje efekty innych ataków zmieniających statystyki).
Mist (Młga) -Niweluje działanie ataków statusowych zmniejszających/zwiększających statystyki pokemonów.
Typ mroczny
Beat Up (Nagonienie) - Zadaje obrażenia.
Bite (Ugryzienie) - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Fling (Szaleństwo) - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
Knock Off (Strącenie) - Zadaje obrażenia.
Punishment (Kara) - Zadaje obrażenia.
Pursuit (Pogoń) - Jeśli jesteśmy szybsi niż przeciwnik moc zwiększa się.
Dark Pulse (Mroczny Puls) - 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Fake Tears (Fałszywe Łzy) - Obniża specjalną obronę przeciwnika.
Quash (Stłumienie) - Zmniejsza szybkość przeciwnika
Typ robaczy
Fury Cutter (Wściekły Nóż) -Atakuje 5 rund pod rząd z celnością 95%. Zaczyna od 20 mocy, kończy na 160.
Mega horn (Mega Róg) - Zadaje obrażenia.
Steamroller (Walec) - 30% szans na oszołomienie przeciwnika.
U-turn (Zawracanie) - Zwiększa szybkość.
Silver Wind (Srebrny Wiatr) - 10% szans na zwiększenie wszystkich ataków używającego.
Spider Web (Pajęczyna) - Zmniejsza celność uniki oraz szybkość przeciwnika.
String Shot (Łańcuch Strzał) - Zmniejsza szybkość przeciwnika.
Typ smoczy
Dragon Claw (Pazur Smoka) - Zadaje obrażenia.
Dragon Tail (Ogon Smoka) - 20% szans na oszołomienie przeciwnika.
Outrage (Skandal) - Zadaje obrażenia przez 2-3 rundy, po czym używający popada w otępienie.
Draco Meteor (Dragometeor) - Obniża specjalny atak przeciwnika.
Dragon Pulse (Smoczy Impuls) - Zadaje obrażenia.
Dragon Rage (Smocza Furia) - Zadaje obrażenia.
Dragon Breath (Oddech Smoka) - 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Twister (Tornado) - 20% szans na oszołomienie przeciwnika. Jeśli przeciwnik jest "w locie" moc tego ataku zwiększa się do 80.
Dragon Dance (Taniec Smoka) - Podnosi o jeden poziom atak i szybkość używającego.
Typ bajkowy
Aromatic Mist (Aromatyczna Mgła) - Zwiększa specjalną obrone u sprzymierzonych pokemonów
Baby Doll Eyes (Dziecięce Oczy) - Zmiejsza atak przeciwnika o 1 poziom
Charm (Urok) - Obniża atak wroga o 2 poziomy
Disarming Voice (Rozbrajający Dźwięk) - Nie trafia gdy przeciwnik używa Bounce, Dig, Dive, Fly, Shadow Force i Sky
Fairy Wind (Bajkowy Wiatr) - Zadaje obrażenia
Flower Shield (Kwiatowa Tarcza) -Podnosi o jeden stopień obronę wszystkich Pokémonów typu trawiastego, znajdujących się na polu walki.
Sweet Kiss (Słodki Pocałunek) - Trafiony cel zostanie skonfudowany
Moonlight (Światło Księżyca) -Jeżeli świeci słońce, przywraca używającemu 2/3 maksymalnego HP. Jeżeli nie ma żadnego efektu pogodowego, przywraca używającemu 1/2 maksymalnego HP. Jeżeli pada deszcz, grad lub jest burza piaskowa, przywraca używającemu 1/4 maksymalnego HP.
Draining Kiss (Opróżniający Pocałunek) -Przywraca używającemu 50% obrażeń zadanych przeciwnikowi.
Crafty Shield (Przebiegła Tarcza) -Żaden z aktywnych, sojuszniczych Pokémonów nie otrzyma podczas tej tury żadnego efektu od ataku statusowego nieofensywnego.
Fairy Lock (Bajkowe Zablokowanie) -Podczas następnej tury, żaden z Pokémonów, znajdujących się na polu walki, nie będzie mógł uciec ani zostać zmieniony.
Geomancy (Geomancja) -Atak następuje w następnej turze. Podnosi o jeden stopień atak specjalny, obronę specjalną oraz szybkość używającego.
Misty Terrain (Mglisty Teren) -Na okres 5 tur sprawia, że każdy z naziemnych Pokémonów, znajdujący się na polu walki, będzie odporny na wszelkie zmiany stanu.
Moonblast (Księżycowy Blask) -10% szans na obniżenie specjalnego ataku przeciwnika o jeden poziom.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz